utorak, 11. listopada 2011.

Tagliatelle s mladim tikvicama i bosiljkom

Kako sam se počela igrati s tijestom, vrijeme je bilo da isprobam raditi i rezance. Prve na redu bile su Tagliatelle. 




S obzirom, da sam ih radila dan ranije, ujedno sam ih osušila. Sušenu domaću tjesteninu možete čuvati do 10 dana u vakumiranoj posudi ili kao svježu do dva dana u hladnjaku. Njih sam odlučila primremiti na vrlo jednostavan, ukusan i brz način.





Sastojci

maslinovo ulje
1 režanj sitno sjeckanog češnjaka
dosta sjeckanog svježeg bosiljka
par malih čvrstih tikvica
svježe ribanog parmezana
domaće tagliatelle
sol i svježe mljeveni bijeli papar
malo povrtnog temeljca

Postupak

Tikvice predhodno izrežite na tanke kolutove. U napola zagrijanu tavu ( ja radim u woku ) dodajte maslinovo ulje i sitno sjeckani češnjak. Pržite 30 sekundi, pazeći da češnjak ne potamni, pa dodajte tikvice i sve lagano
protresite. Dodajte malo temeljca i bosiljka i sve lagano kratko prokuhajte.
U međuvremenu, skuhajte tagliatelle, ubacite ih među tikvice, da se okusi izmiješaju, začinite po želji i pospite svježe ribanim parmezanom.

Poslužite s malo natrganog bosiljka i ribanim parmezanom, a možete još poprskati sa par kapi maslinovog ulja.

Dobar tek!

Broj komentara: 5:

Nataša kaže...

Prvo, dobrodošla među blogere! :)

Da nam pišeš puno divnih receptića u kojima ćemo sa zadovoljstvom uživati :)

A domaća tjestenina? Nema joj ravne! Kupovna joj nije ni do koljena! :)

ktina kaže...

Fala Nato na podršci! Trudit ću se da vam se receptići svide.

Naravno, domaća tjestenina je zakon i ja sam se skroz zarazila s izradom. :)

Marija kaže...

Nato morat čemo joj doći u posjetu :P

ktina kaže...

:PPPPPP

nina.klemen kaže...

ovo je, pak, nešto skroz po mom guštu! Ja sam jednostavni tip, moji su kompliciraniji, za njih su ravioli zakon!