subota, 28. siječnja 2012.

Cimet peciva ili Korvapuustit

Da mi prijatelj iz Finske,  nije dao link za ova peciva, vjerojatno ih nebi radila. Izazov je bio tim veći, kad sam ga zamolila za prijevod...umjesto prijevoda, dobila sam link na Google Translate, a svi znamo kakvi su prijevodi. Međutim, uz recept sam našla i video filmić, gdje zgodan Finac pokazuje cijeli postupak izrade peciva.
Nije to ni tako loše, jer na taj način učim i finski jezik. Evo par riječi:

sokeria - šećer
suolaa - sol
hiivaa tai kuivahiivaa pakkauksen ohjeen mukaan - svježi kvasac ili paketić suhog kvasca
kanelia - cimet
kananmuna - jaje




Sastojci za tijesto

0,5 l toplog mlijeka
50 g kvasca ( kockica svježeg ili paketić suhog )
1 jaje
1 dl šećera
jedna i pol čajna žličica soli
900 g brašna
150 g omekšalog maslaca

Za punjenje

100 g omekšalog maslaca
1 dl šećera
oko 2 žlice cimeta

Za premazivanje

jaje

Moram priznati, da sam tek sad skužila, dok pišem recept, da peciva nisam premazala s jajem....znači može i bez premazivanja. :D

U orginalnom receptu, u tijesto još ide i kardamom. Ja sam ga izostavila, jer ga u takvom obliku nisam našla kod nas.
 

Postupak

U mlako mlijeko rastopite kvasac. Dodajte jaje, šećer i sol. Postepeno sipajte brašno, i mijesite.....pred kraj dodajte omekšali maslac, nastavite mijesiti dok ne dobijete glatko tijesto. Zapravo, tijesto je lagano ljepljivo, ali neka vas to ne zabrinjava. Ostavite ga na toplom oko 20 minuta, da se digne.

Lagano ga premijesite, podijelite na dva djela, i razvaljate ga. Površinu tijesta premažite omekšalim maslacem, pospite cimetom i šećerom, te lagano prstima zarolajte. Isto ponovite i sa drugim djelom tijesta.
 

Tijesto narežite na trokutiće ( vidi sliku ). Uži dio trokuta okrenite prema gore, i stisnite prstima kao što je na slici. Tako formirana peciva stavite na papir za pećenje. Zagrijte pećnicu na 225 stupnjeva i pecite oko 10 minuta tj. dok ne poprime lijepu boju.


Pospite šećerom u prahu i poslužite.



Evo, i video klipić izrade peciva.


2 komentara:

Nataša kaže...

Aaaaa baš su slatki! Prava zimska poslastica! I kome li si ih sad darovala? :))))))

Divne su ti fotke, prelijepe! :)
Slijedeći put kada ti dođem, zahtijevam tečaj fotkanja! :))))

ktina kaže...

Hvala, Nato! Puno ih je ispalo, pa sam pozvala frendice u pomoć....red druženja, red čakule....i na odlasku curkama spremila poklončiće :)))))))