nedjelja, 29. siječnja 2012.

Juha od slanutka i poriluka

Prošle godine, na Interliberu kupila sam knjigu Jamieja Olivera " Goli kuhar". Volim njegove recepte, vrlo su jednostavni i ukusni. Izbjegava sve dugotrajne i komplicirane postupke koji nisu baš neophodni, a istovremeno izbjegava kuharski žargon, što se meni osobno sviđa. Ova juha rađena je po njegovom receptu.
Do sad sam probala samo jednom slanutak, i to u obliku namaza, i poriluk baš nije česta namirnica u mojoj kuhinji. Moram priznati, ova juha me oduševila okusom, slanutak se pretvori u puno kreme, a poriluk bude sladak i svilenkast.







Sastojci za 6 osoba

350 g slanutka, namočenog preko noći
1 osrednji oguljeni krumpir
5 poriluka srednje veličine
maslinovo ulje
sol, papar
grudica maslaca
2 češnja sitno nasjeckanog češnjaka
800 ml povrtnog ili pilećeg temeljca
naribani parmezan
maslinovo ulje

Postupak

Isperite i ocijedite namočeni slanutak. Stavite ga u posudu, i nalijte vode tako da ga prekrijete, i kuhajte ga zajedno sa krumpirom dok ne omekša. Kad se skuha, ocijedite ga. U međuvremenu očistite poriluk, dobro ga operite i sitno nasjeckajte.
U drugoj posudi ugrijte žlicu ulja i grudicu maslaca. Ubacite poriluk i češnjak s obilatim prstohvatom soli, i pirjajte dok ne omekšaju. Dodajte ocijeđeni slanutak i krumpir, ulijte temeljca i kuhajte oko 15 minuta.
Želite li krem ili bistru juhu, u ovoj fazi se trebate odlučiti. Ja sam se odlučila za krem juhu ..... izmiksala sam pola juhe čime sam dobila gustoću, a ujedno su mi ostali ukusni cijeli komadići.
Po potrebi dodajte još temeljca. Ukoliko je potrebno, začinite i dodajte malo ribanog parmezana po želji, da zokružite okuse.

 

2 komentara:

Tamara kaže...

odlična juhica, prava za ovo vrijeme!!

Marija kaže...

Volim ovakve stvari