petak, 20. siječnja 2012.

Namaz od crnih maslina

Neki dan, radila sam kruh sa maslinama, i za taj recept bio mi je potreban namaz od crnih maslina. Uvijek nastojim takve stvari sama napraviti. Manje više, svi ste ga radili. Ja sam recept ogolila do krajnjih granica. Upotrijebila sam samo sastojke koje sam našla u hladnjaku. Tako su otišla zadnja dva domaća slana inćuna sa Šipana, koje sam ljubomorno čuvala, te domaći kapari, koje moja prijateljica ubere usput, svaki put kad se vraća s plaže. Kad dođe kući, stavi ih u vodu u koju je dodala malo soli...odstoje 24 sata, te ih spremi u domaću kvasinu.





Namaz od crnih maslina


 
Sastojci

2 slana domaća inćuna
2 jušne žlice domaćih kapara
maslinovo ulje
200 g crnih maslina bez koštica

U mužar stavite sve sastojke i dobro istucite. Ako nemate mužar, možete sve izmiksati štapnim mikserom. U tom slučaju dobijete glatku smjesu. Kad se sve napravi u mužaru ..... ostane grublja struktura, koja je meni draža.






Broj komentara: 5:

Hrvoje (Medo) kaže...

Zanimljiv namaz, nisam nikad probao, ali imam nešto slično kao namaz sa crnim i zelenim maslinama. Imam u planu raditi :)

Tamara kaže...

odličan namaz!!i ja volim takve stvari doma raditi!

J e l e n a kaže...

Samo da nađem avan, i eto emne sa namazom!

Opasna kaže...

A baš sam se pitala kako se pravi namaz od maslina. Imam neke u frižideru još od letos iz Grčke, baš ću da probam. Jedino što kod nas kapari rastu jedino u supermarketu :-)...

ktina kaže...

Tamara, hvala!
Jelena, možeš sve to napraviti i bez mužara uz pomoć štapnog miksera. :)
Opasna, ne bi ni ja imala domaće kapare, da nemam prijateljicu koja živi na otoku, i koja ih bere. :)))))