srijeda, 18. siječnja 2012.

Pečeno korjenasto povrće s medom, kimom i majčinom dušicom

Nažalost, korjenasto povrće ne zaslužuje pažnju koju bi trebalo imati. Koristimo ga u juhama ili u obliku začina. Bogato je vlaknima koje pridonosi osjećaju sitosti, obiluje vrijednim vitaminima, mineralima i antioksidansima.

Idealna je zimska hrana: mrkva pomaže u mršavljenju, pastrnjak u borbi protiv celulita, cikla snižava krvni tlak, a celer štiti od karcinoma, a ujedno se ubraja među povoljnije namirnice.

Za ovaj recept možete upotrijebiti bilo koje korjenasto povrće. Što više boja i tekstura na tanjuru, to više okusa koji se savršeno nadopunjuju.




 
Povrće očistite i narežite na četvrtine. Dodajte kim, majčinu dušicu, maslinovo ulje, protresite i stavite u posudu za pečenje.
Pecite ga u predhodno zagrijanoj pećnici na 190 stupnjeva oko sat vremena
Kad sve povrće omekša, izvadite ga iz pećnice i u tankom mlazu prelijte medom. Vratite u pećnicu još 5 minuta, dobro promiješajte i poslužite.




Ovako pripremljeno povrće možete poslužiti kao prilog mesu, ili kao samostalno jelo uz sezonsku salatu.




2 komentara:

maslinka kaže...

Volim ovako pripremljeno korenasto povrce i relativno cesto ga pravim, super recept :)

ktina kaže...

Hvala Maslinka :)