utorak, 8. svibnja 2012.

Beze i jagode ....

Nisam ljubitelj beze kora, ali kako radim tjesteninu s puno žumanjaka, uvijek imam višak bjelanjaka. Neki put ih zamrznem, neki put ih dam frendici, a ponekad ih bacim. Ovaj put, odlučila sam napraviti beze kore.
U prvoj varijanti trebale su ispasti dvije kore, ali kako sam istovremeno sušila dvije, naravno, jedna se dobro posušila, a druga ne.




Beze kore

200 g bjelanjaka
400 g šećera

Sve sastojke dobro izmiješati, napraviti kore na pekačem papiru, i sušiti ih u pećnici 2-3 sata na 100 stupnjeva.




Kad su kore gotove, pustite da se ohlade. Izmiksajte slatko vrhnje, te u njega umiješajte par jagoda sitno narezanih na kockice. Namažite koru sa šlagom, posipajte s tostiranim listićima badema, te ukrasite jagodama. To je to. Nikakva mudrost. :D


Broj komentara: 5:

What's for dessert? kaže...

Ni ja nisam ljubitelj beze kora. Fotke su prekrasne, a jagode sa štipaljkama preslatke

ktina kaže...

Izlika, da napišem recept, ak' se to uopće može nazvat receptom, su slike koje su mi predivne :)

Tamara kaže...

super si sve složila i jagode na štipaljkama i stari okvir od dasaka i divnu torticu!! i ne, nemoj nikada bacati bjelanke, ja ih smazavam u posudi za led, u kockicama, pa vadim po potrebi

ktina kaže...

Hvala Tamara! Trudit ću se da ih ne bacam, ali stvarno više puta ne znam kud s njima.

Miki kaže...

Joj sto su dobre jagodice na stipaljkama! Extra!
ja volim beze korice...