nedjelja, 6. svibnja 2012.

Domaće tagliatelle s pestom od medvjeđeg luka, kozjeg sira i pinjola


Kako sam obećala, napravila sam i pesto od medvjeđeg luka. Ako napravite veću količinu, dio spremite, i mažite na kruh.




Sastojci

oko 300 g medvjeđeg luka
6-7 režnjeva češnjaka, oguljenih
75 g mladog kremastog kozjeg sira
40 g svježe naribanog parmezana
40 g pinjola
maslinovo ulje
sol i svježe mljeveni papar                                                                               
domaće tagliatelle




Postupak

Tostirajte pinjole u tavi ili pećnici dok ne dobiju laganu boju i ne puste aromu. Ostavite ih da se ohlade, a onda ih zgnječite u pastu u mužaru. Stavite lonac sa posoljenom vodom i češnjakom na vatru i pustite da zavrije.
Ubacite medvjeđi luk i kuhajte 2-3 minute.
Ocijedite i ohladite pod mlazom hladne vode.
Dobro ocijedite, dodajte polovicu maslinovog ulja i izmiksajte sa štapnim mikserom ili u kuhinjskom robotu zajedno sa pinjolima, kozjim sirom i parmezanom. Začinite sa soli i paprom po ukusu, dodajte još malo maslinovog ulja ili vode u kojoj se kuhala tjestenina ako je smjesa jako gusta.
Poslužite uz ribani parmezan.







 



Broj komentara: 5:

What's for dessert? kaže...

Posljednja fotka mi je genijalna, nema ni tjestenine ni vina :)

Gordana - KuhinjskePrice.com kaže...

Divno, slike su bas super, neobicne, svidjaju mi se jako boje. Prazan tanjir je dokaz da je ukusno :)

Marija kaže...

Volim ovakve jednostavne stvari

ktina kaže...

Hvala cure! Gordana, da, slike su malo neobične. To mi je bio i cilj, da im dam neki svoj pečat. :)))

Hrvoje kaže...

Šteta što kod nas nema medvjeđeg luka ( barem ga ja do sada nisam vidio) jer ovo mi se jako sviđa, izvrsna kombinacija sastojaka :)