nedjelja, 13. svibnja 2012.

Jagode umočene u čokoladu

Zbog svoje jake crvene boje i srcolikog oblika jagoda je bila simbol Venere, boginje ljubavi. Postoje vjerovanja kako je jagoda afrodizijak, a legenda govori, ako dvostruku jagodu podijelite na pola i pojedete sa osobom suprotnog spola, kako ćete se smrtno zaljubiti jedno u drugo.

Jagode sadrže vitamin C i A, vlakna, folnu kiselinu, željezo i bioflavon, a to su sve tvari koje djeluju antikancerogeno. To je jedino voće koje ima sjemenke izvana, a ne skrivene u mesu voća. U prosjeku, jedna jagoda ima oko 200 sjemenki. Jagode treba prati i odstraniti sa njih lisnati vrh, neposredno prije jela, jer pranjem i rezanjem uzrokujemo gubitak vitamina i vlage.

Jagode su dobar lijek protiv probavnih smetnji, a list i korijen jagode se koristi kao lijek protiv kostobolje. Svježe ubrane jagode mogu poslužiti i za ublažavanje posljedica opeklina na koži.

S obzirom, da se i čokolada smatra afrodizjakom - spoj čokolade i jagode je nenadmašan .......


 



Sastojci

čokolada
slatko vrhnje

Postupak

Rastopite čokoladu  na pari, i dodajte slatko vrhnje. Sve dobro pomiješajte, te umočite jagode u tako pripremljenu čokoladu ......... i uživajte.













Broj komentara: 5:

Marina kaže...

Uh, jedva sam dočekala jagode, a još kombinacija s čokoladom - savršenstvo!

moonea kaže...

mislim...što tu može biti loše :)
iako, ja sam veći fan jagoda i bijele čokolade, često mi se desi da od jačine čokolade ni ne osjetim jagode što mi onda nikako ne paše :)

jako lijepa zadnja fotografija :)

Milin kuvar kaže...

Sinoć sam pravila čokoladni fond za jagode :) Fotkice su ti super :)

Tamara kaže...

ja nisam ljubitelj te kombinacije, čokolada potpuno prekrije okus jagoda. barem ne u ovom obliku.
baš su ti simpa fotke!ko tulipani u vazi

ktina kaže...

hvala cure! Tamara, nebi se složila s tobom. U ovoj kombinaciji čokolada je razblažena. S obzirom da jagoda nije umočena cijela u čokoladu, okus jagode se osjeti. :)