subota, 19. svibnja 2012.

Rižoto na milanski

Moje kuhanje unazad godinu dana, bazira se uglavnom na talijanskim jelima. Volim talijansku, kao i našu domaću, a pogotovo mediteransku kuhinju. Dobro, bit ću iskrena, volim ja i špekec, čvarke, sarmu .....
Rižota volim na sve načine. Ovaj tradicionalni talijanski rižoto, začinjen bijelim lukom, ribanim parmezanom i svježim peršinom, zasitno je i ukusno niskokalorično jelo. Ako ste u stisci s vremenom, idealan je za vas.




Sastojci za rižoto - za 4 osobe

malo maslaca
30 dag riže Arborio
deci bijelog vina
temeljac od povrća
sol i svježe mljeveni crni papar
1 žličica šafrana
svježe naribanog parmezana
3-4 kom sitno sjeckane ljutike

Sastojci za posluživanje

2 režnja nasjeckanog bijelog luka
4 žlice nasjeckanog svježeg peršina
fino naribana korica jednog limuna

Ove sastojke dobro pomiješajte, i ostavite po strani.


 
Postupak

Žličicu šafrana stavite u deci proključale vode i pustite da odstoji. U dubljoj tavi otopite maslac i pirjajte ljutiku dok ne omekša. Oko 5 minuta. Umiješajte rižu i kuhajte oko dvije minute. Dodajte vino i otopinu šafrana te miješajte par minuta.
Sad polako dodavajte temeljac dok riža u potpunosti ne omekša i neprestano miješajte. Pred kraj začinite prema ukusu.

Poslužite ga sa svježe ribanim parmezanom, te mješavinom bijelog luka, peršina i limunove korice.


 



3 komentara:

Gordana - KuhinjskePrice.com kaže...

Kazu da u Italiji svaki grad ima svoj risotto i ja ponekad pravim nesto slicno ovom milanskom i s safranom mi je uvijek najukusniji. Divno izgleda i jednom cu probati ovaj tvoj recept. Divno je prezentovan, a jako mi se dopada tanjir.

ninakuhinja kaže...

jako volim talijansku hranu, a rižota su kod mene često pa tako imamo i naš zagorski rižoto :)
milanski radim vrlo slično, sličice mi se vrlo sviđaju

moonea kaže...

ah..ima nas još koji smo veliki ljubitelji talijanske kuhinje :) pašta i riža na sto načina :)))

Divno mi je ovo!! Prekrasna boja rižota, izgleda jako kremasto.