nedjelja, 20. svibnja 2012.

Tiramisu s jagodama i bosiljkom

Listajući jedan poslovni časopis, naišla sam u rubrici " Zdravo" na ovaj recept. Moram priznati, u prvi mah bila sam skeptična prema ovoj kombinaciji, a onda si mislim, ajde da probam.
Ako kažem, da su svi otišli kući s receptom ...... mislim da sam sve rekla. Kombinacija je fenomenalna.




Sastojci za 6 - 8 osoba

Za umak od jagoda:

200g jagoda
80 g šećera
1 čaša vode

Jagode narežite, stavite u vodu, dodajte šećer i zagrijavajte na umjerenoj vatri 20 minuta, dok voda malo ne ishlapi. Usitnite štapnim mikserom.


Za umak od bosiljka:

40 g listova bosiljka
40 g šećera u prahu
1 žlićica likera od limuna ( limoncello )

Nasjeckajte listiće bosiljka , dodajte šećer i limoncello. Sve dobro izmiješajte.




Za tiramisu:

600 g čvrstog jogurta
200 g piškota
200 g jagoda
3 žlice šećera u prahu
1 žlićica limoncella

Jogurt, šećer u prahu i limoncello istucite vilicom u glatku smjesu.




Postupak
Tiramisu slažite u posudu 20x20 cm. Piškote namočite u umak od jagoda i slažite na dno posude. Premažite kremom od jogurta, dodajte jagode tanko narezane i premažite umakom od bosiljka. Ponovno stavite red piškota umočenih u umak od jagoda, prelijte kremom od jogurta i ukrasite jagodama i listićima bosiljka.

Ostavite da odstoji u hladnjaku najmanje 3 sata prije posluživanja.



S obzirom, da sam ja radila u okrugloj posudi, potrošila sam oko 300g piškota i sveukupno oko 500g jagoda.


Broj komentara: 9:

Miki kaže...

Mnogo lepe fotke... Jako mi se svidjaju! :)

ktina kaže...

Hvala :))))

What's for dessert? kaže...

Prekrasno izgleda i fotke su super

maslinka kaže...

Nikad nisam koristila bosiljak u slatkoj varijanti ali vredi probati... jako lepo izgleda.

Tamara kaže...

baš zgodna ideja!!

ktina kaže...

Hvala cure! Maslinka, i meni je ovo prvi put da koristim bosiljak u ovoj varijanti, i moram priznati da sam oduševljena. :))))

moonea kaže...

Vrlo zanimljiva kombinacija!
na ovoj prvoj fotografihi tiramisu u zdjeli izgleda tako savršeno, skoro pa nestvarno. kao da je naslikan!

majstorski si to odradila

ktina kaže...

Hvala, monnea :))))

mateja kaže...

baš krasno izgleda :)