utorak, 12. lipnja 2012.

Domaća savijača od višanja

Volim domaće svijače, bilo od jabuka, trešanja ili višanja. S obzirom, da sam jučer nabrala višnje, dio sam upotrijebila za liker od višanja, a ostatak je otišao u svijaču.......još je ostala mrvica, pa ćemo to pojesti .... Tijesto radim od običnog brašna, međutim, kako mi je falilo brašna, a bila sam lijena da se spustim u dućan. Gleda mene s police raženo brašno, gledam ja njega ..... a ono viče: " zemi me, zemi :D "....... tako je ova savijača napravljena od raženog brašna sa dodatkom malo običnog.




Sastojci - za jednu malu savijaču

25 dag brašna - u ovom slučaju raženo
10 dag šećera
oko kile višanja kojima ste odstranili koštice
malo mrvica
malo soli
15 dag maslaca
malo badema ako imate
jedan vanilin šećer
šećer u prahu
1/8 mlake vode




 
Postupak

Od 7 dag omekšalog maslaca, brašna, soli i osmine litre mlake vode zamijesite tijesto. Tijesto mijesite i lupajte da postane sasvim glatko. Stavite na tanjur, poklopite zagrijanom posudom i ostavite 25 minuta da se odmori.
U međuvremenu očistite višnje od koštica.
Tijesto prebacite na pobrašnjen stolnjak, pa pažljivo razvlačite sa svih strana da postane što tanje. ( ovaj put sam tu fazu izostavila jer sam radila od raženog brašna, koje se neda tako lijepo razvlačitit, pa sam tijesto razvaljala sa valjkom ).
Otopite ostatak maslaca i premažite rastegnuto tijesto. Pospite bademima i mrvicama, rasporedite višnje, pošećerite malo i pospite vanilin šećerom. Uz pomoć stolnjaka savijajte, te ju prebacite na lim za pečenje.
Savijaču premažite ostatkom otoljenog maslaca pa pecite 35 - 40 minuta u pećnici zagrijanoj na 225 stupnjeva.


Kad se savijača ohladi, pospite šećerom u prahu i poslužite.







4 komentara:

tanja kaže...

Odlična štrudla, jako mi se dopada dodatak ražovog brašna! Divne fotografije!

Irena kaže...

Svidja mi se i recept,a i slike su odlicne!

ktina kaže...

Hvala! :))))))))

ninakuhinja kaže...

volim savijače ali priznajem da sam previše lijena razvlačiti tijesto pa češće kupim gotovo - iako nije isto
dodatak raženog brašna je interesantna ideja koju ću jednom svakako isprobati