subota, 25. kolovoza 2012.

Tjestenina od cikle

U prvoj varijanti, ovaj blog, zamislila sam, da se bavi isključivo izradom tjestenine. A kako to biva, nikad ne ispadne kako si čovjek zamisli.
 
U izradu tjestenine, naprosto sam se zaljubila. Od kad ju radim, kupovnoj tjestenini nema mjesta u mojoj kuhinji, i uvijek ju radim isključivo od brašna durum pšenice.
 
 



Sastojci

100 g skuhane cikle
6 žumanjaka
brašno od durum pšenice




Postupak

Kuhanu ciklu dobro izradite štapnim mikserom, dodajte žumanjke, i ponovno sve  izradite. Postepeno sipajte brašno i mijesite. Brašna dodate onoliko, koliko smjesa "pije", zapravo dok ne umijesite glatko svilenkasto tijesto.
Gotovo tijesto umotate u proizirnu foliju, i stavite u hladnjak na sat vremena.
Nakon toga razvaljate ga na stroj za izradu tjestenine, i to je to. Kakve ćete oblike raditi to ovisi o vama.



 

Broj komentara: 5:

Miki kaže...

Videla sam ovo jednom i bas se odusevila. Odavno planiram praviti, ali nikako da dodje na red...

SanelaMalory kaže...

U to stvarno trebaš biti zaljubljen . U mojoj obitelji žene su vječito dangubile radeći domaću tjesteninu. Nakon što su me odmalena šopali s tom domaćom tjesteninom odlučila sam da u mojoj kuhinji nema mjesta tome! Ja upotrebljavam isključivo kupovnu tjesteninu (iako sam morala proći obuku izrade domaće tjestenine - pod budnim maminim i bakinim okom i znam ju napraviti - ne pada mi napamet da dangubim u kuhinji).

ktina kaže...

Sanela, smatram, da pravljenje domaće tjestenine nije dangubljenje kako ti kažeš. Radije pojedem nešto kvalitetno, nego nešto, za što ni sama ne znam što sve sadrži. Osim toga, ova tjestenina od brašna durum pšenice ne deblja. Tijesto umijesiš za par minuta, ostaviš ga u hladnjaku neko vrijeme, nakon toga ga razvaljaš.... i vrlo brzo si gotov, tako da dangubljenje svakako nije.

SanelaMallory kaže...

Očito je problem u meni, ali nisu mi nikad jasna ta obješnjenja tipa "ja volim domaće jer znam što sadrži".

Kad ja radim nešto domaće - ja to radim od kupovnih sastojaka - ne uzgajam pšenicu, niti krave (ne radim domaći maslac) itd. - tako da ja nemam pojma što je sve natrpano u tu pšenicu, tj. kupljeno brašno, mlijeko, maslac, jaja, itd. Ne znam, valjda "svi" vjeruju deklaraciji proizvoda - ja u to ne vjerujem, uvjerena sam da u svim sastojcima ima puno više dodataka nego što je na ambalaži navedeno, pogotovo u "mljevenim" namirnicama poput brašna - tko zna što je sve tu samljeveno, je li pšenica GMO ili slično...

Svakome ostaje da sam procijeni što mu je bolje. Ja radije kupujem gotove proizvode jer nisam uvjerena da bih se domaćim pripravcima manje trovala - budući da nemam domaće sastojke za izradu domaćih jela, meni je čisto blesavo raditi nešto domaće od kupovnih sastojaka.

Nina kaže...

ja obožavam tjesteninu i dok stignem napravim je,
nisam isprobala sa ciklom ali predivna je, imat ću na umu da isprobam prvom prilikom