subota, 15. rujna 2012.

Marmelada od šljiva

Šljive sadrže idealnu kombinaciju vitamina. Posljednja istraživanja pokazuju da šljiva smanjuje „loš" kolesterol, jača kosti, smanjuje neke faktore rizika raka debelog crijeva... Ova lijepa ljubičasta voćka nije samo ukusna, već je i pravi rudnik zdravlja.

Dugo sam šljivu, na neki način degradirala iz svog jelovnika. Možda, i zbog toga što sam u djetinjstvu jela uglavnom marmeladu od šljiva. Moja baka, nije imala ni jedno drugo voće osim šljiva.
Ove godine, odlučila sam ispraviti tu grešku. Marmelada mi je toliko dobra, da se bojim, da ću je uskoro svu pojesti.





Nisam se držala strogo ni jednog recepta, nego sam radila odokativno. Šljive su same po sebi dosta slatke, pa šećera nisam stavljala puno. Recimo, na 2 kg šljiva stavila sam 30 dag šećera, malo vanilin šećera i cimeta po ukusu.
Nakon što sam odvojila koštice, šljive sam samljela na mašini za meso. Dodala gore navedene sastojke, i kuhala na laganoj vatri oko 40 minuta uz stalno miješanje.

Kad je smjesa gotova, stavite ih u sterilne staklenke i dobro zatvorite.


 




 

3 komentara:

What's for dessert? kaže...

Marmelada od šljiva je i meni jedna od uspomena na baku i djetinjstvo.
Imaš nagradu kod mene na blogu.

with passion by kras kaže...

Čudovita marmelada, lepe fotografije.
Če želiš, na mojem blogu imaš nagrado.
prisrčen pozdrav, Lu

Nina kaže...

sjećam se iz djetinjstva da smo svake godine od šljiva pekli jako puno pekmeza, peklo se to po dva dana jer je količina bila velika, ali takav pekmez već dugo nisam probala
ova marmelada bi mogla biti vrlo slična jer ima malo šećera i sigurno je fina kiselkasta kako volim