srijeda, 12. rujna 2012.

Sušene rajčice u maslinovom ulju


Mislim, da malo kasnim sa ovim postom, ali još uvijek ih stignete pripremiti. Recept je vrlo jednostavan. Ove  godine, iskoristila sam velike vrućine, te sam ih sušila na suncu ( 3 dana ). Prijašnjih godina, sušila sam ih u pećnici na 70 stupnjeva oko 7 sati.

 


Sušila sam male cerry rajčice, i šljivar ( još ga zovu pelat rajčica ). Kad su rajčice posušene, slažete ih u sterilne staklenke. Red rajčica, režanj češnjaka, malo timijana i ružmarina. Zalijete sa maslinovim uljem, i ponavljate radnju, dok staklenka nije puna.





Začine možete dodati po vlastitom ukusu, koji vam odgovaraju.


 

3 komentara:

Tamara kaže...

krasno su ti se osušile na suncu, ja sam sve odgađala i sad su krenule kiše..izgleda da ćui ih sušiti u pećnici

ktina kaže...

kad su bile užasne vrućine, mislim si, bar neka korist ..... :D

Nina kaže...

ja isto sušim rajčice na suncu, no ja stavljam i druge sorte osim ovih koje si ti stavila
meni osobno se ove na suncu posušene sviđaju više od onih iz pećnice