četvrtak, 25. listopada 2012.

Rolada od kestena

Jesen se polako ušuljala u naš grad, a zajedno s njom stigli su i ulični prodavači kestena. Prošećete li gradom, osjetit ćete njihov zamamni miris na svakom koraku. Nude se velike mjerice, male mjerice ….sve zamotane u tuljak od jučerašnjih novina.
Navodno postoje arheološki dokazi, da je pitomi kesten, jedna od prvih namirnica koju je čovjek jeo. Plod kestena spada u nutritivno visokovrijedne namirnice, a zbog velike energetske vrijednosti posebno se preporučuju sportašima i djeci. U kulinarstvu, možemo ga koristiti i u slatkim, i u slanim jelima. Jedna od najpoznatijih slastica svakako je kesten pire.

Da bi napravili dobru slasticu od kestena, moramo uložiti malo truda.





Sastojci

1 kg očišćenih kestena
10 dag maslaca
12 dag šećera u prahu
3 žlice ruma
250 ml vrhnja za šlag
glazura od čokolade



Priprema

Kestene stavite u posudu, prelijte ih vrućom vodom, i ostavite 10-tak minuta. Oštrim nožem skinite vanjsku koru. Nakon toga ih skuhajte, te ih ponovno očistite, ovaj put unutarnju opnu.
Tako očišćene kestene, sameljite na mašini za mljevenje oraha. Dodajte  maslac, šećer u prahu i rum. Sve dobro izmiješajte.

Pripremljenu smjesu razmažite po vlažnoj kuhinjskoj krpi u debljini od 1 cm. Namažite istučeno slatko vrhnje, te uz pomoć krpe zarolajte.
Gotovu roladu prelijte glazurom od čokolade.

                                                             


 

Broj komentara: 8:

Uz Astal kaže...

Predivno!

Miki kaže...

Divno, zaista! :)

Tamara kaže...

nikad nisam tako kuhala kestene ,obično ih u kori kuham!!

ktina kaže...

ja ih uvijek ovako kuham, i kesten se bolje iskoristi

maslinka kaže...

Joj kako ovo dobro izgleda ali dok ja očistim kestenje zaista izgubim strpljenje mada... ovo vredi svog truda!

Nataša kaže...

rolada otkida i svaka ti čast na strpljenju!!!

ja kestenje naj naj volim pečene. :)

ktina kaže...

i ja volim pečene, pa kad ih čistim, a prstiči mi svi prljavi od čišćenja.....rijetko ovo radim, ali mi je gušt :))))

Nataša kaže...

E, to! Prsti crni od nagorelih kestena :)))

uhuuu nema mi ništa draže od jedne duge zimske popodnevne šetnje, kada se nos cverni do hladnoće, a ti grabiš toplo kesetenje iz novinskog fišeka i krckaš ih :))))