ponedjeljak, 29. listopada 2012.

Sladoled od bundeve

Bundeva je namirnica koja je idealna za vrste jela....od juha, pirea, njoka, savijača, pita .... pa čak i sladoleda. Kad sam naišla na ovaj recept bila sam malo skeptična, ali sam se ipak odlučila na njegovu izvedbu. Rezultat - odličan sladoled.




 
Sastojci 
 
1 šalica pirea od bundeve
1 žličica extrakta vanilije
2 šalice slatkog vrhnja
3/4 šalice smeđeg šećera
5 žumanjaka
1/2 žličice cimeta
1/2 žličice đumbira
1/4 žličice soli
prstohvat naribanog muškatnog oraščića
1 žličica konjaka
 
 


 
Priprema

1. U pire od bundeve dodajte extrakt vanilije, sve dobro izmiješajte i stavite u hladnjak na jedno 3 sata.

2. U lonac stavite 1 1/2 šalicu vrhnja i pola šalice smeđeg šećera. Kuhajte na laganoj vatri oko 5 minuta.

3. U međuvremenu u zdjeli umutimo 5 žumanjaka, cimet, đumbir, sol, muškatni oraščić, preostalo vrhnje i preostali smeđi šećer. Miksamo sve zajedno dok ne dobijemo glatku smjesu.

4. Stavku 2. i 3. zajedno pomiješamo, i kuhamo na laganoj vatri 6 minuta.

5. Procijedimo sve kroz fino sito, ohladimo, i u to dodamo pire od bundeve koji smo hladili u hladnjaku 3 sata.

6. Gotovu smjesu stavimo u hladnjak na 3 sata, a onda u zamrzivač.
 

Broj komentara: 5:

Nataša kaže...

Izazivaš me da otvorim aparat za sladoled i da mi zadam jedno vatreno krštenje! :)))

Ktino, Ktinoooooooooo!!!!!

ktina kaže...

pa i mogla bi baš ;) :)))

Milin kuvar kaže...

Ajme, divno! Divno, divno, divno!

Miki kaže...

Sjajna fotka i odlicna ideja za sladoled!

Lorena kaže...

koji odlican recept!!