srijeda, 26. prosinca 2012.

Mousse od lososa

Losos kao i tuna, sardina, skuša i haringa sadrži obilje omega-3 masnih kiselina dragocjenih za zdravlje. Nutricionisti preporučuju najmanje jednom tjedno jesti ribu bogatu omega-3 masnim kiselinama.
Omega-3 masne kiseline u lososu pomažu boljem radu mozga i poboljšavaju pamćenje, a uz vitamine A i D, aminokiseline i selen, štite živčani sustav. Losos ima i učinak antidepresiva, a konzumiranje ove ribe pomaže u sprječavanju Alzheimerove i Parkinsonove bolesti. Losos se preporučuje jesti u trudnoći jer pomaže u razvoju dječjeg mozga.
Losos je bogat vitaminima A, B i D, mineralima kalcijem, željezom, fosforom i selenom, koji su važni za razvoj tkiva, kose i noktiju. Važan sastojak su bioaktivni peptidi, od kojih posebno kalcitonin koji jača kosti.
Osobe koje redovito konzumiraju lososa imaju niži rizik od srčanog udara, hipertenzije i moždanog udara.

Ukoliko ste ljubitelj lososa, vaše nepce bit će vam zahvalno za nezaboravan užitak koji ćete mu priuštiti ovim jelom.



Sastojci ( za oko 6 osoba )

300 g filea lososa
pola vrećice majoneze
žlica soka od limuna
žlica sitno nasjeckanog luka
1/4 žličice crvene slatke paprike
pola žličice soli
2 žlice kopra sitno nasjeckanog
200 ml slatkog vrhnja
malo potočarke za ukrašavanje
paketić želatine u prahu




Postupak

File lososa poširajte ( file umotajte u prozirnu foliju i stavite u kipuću vodu  - s tim, da voda ne smije prekriti lososa ..... pustite da kuha oko 10-tak minuta )
Zajedno izmiješajte majonezu, sok od limuna, luk, papriku, sol i kopar. Dodajte želatinu i sve ponovno pomiješajte dok se sastojci ne povežu.
U međuvremenu, poširanog lososa usitnite štapnim mikserom, i umijesite u gornju smjesu.
U drugoj zdjeli tucite slatko vrhnje dok ne postane pahuljasto, a zatim ga polako umiješajte u smjesu s lososom.
Smjesu izlijte u 6-8 zdjelica.
Prekrijte i hladite barem 4 sata.
Prije posluživanja ukrasite sa malo potočarke i komadićima filea dimljenog lososa.

Nema komentara: