nedjelja, 9. prosinca 2012.

Snježne čokoladne kugle

Primijetila sam, da su mnogi radili ove kolačiće. Recept sam našla na jednom njemačkom portalu još prošle godine, međutim, tek sam ih ove godine odlučila isprobati. Kao i sve vas, i mene je ovaj recept oduševio.




Sastojci

100 g čokolade za kuhanje - Kuvertüre
50 g maslaca
60 g finog šećera
1 jaje
1 žumanjak
100 g brašna
1 velika žlica kakaa
1/4 žličice praška za peciva
zera soli
1 čajna žličica mljevenog cimeta
šećer u prahu





Priprema

Otopite čokoladu i maslac na pari, i pustite da se ohladi.
Šećer, jaje i žumanjak dobro izmiješajte, te dodajte otopljenoj čokoladi.
Dodajte brašno, kakao,sol, cimet i prašak za pecivo ..... umijesite tijesto i ostavite u hladnjaku 2 sata.
Tijesto formirajte u kuglice veličine oraha, i uvaljajte ih u puno šećera u prahu.
Poredajte ih na lim za pećenje s razmakom od 4 cm, i pecite u zagrijanoj pećnici 14 minuta na 170 stupnjeva.



 

4 komentara:

Manon kaže...

Izgledaju odlično, jel se one spljošte same pri pečenju ili ih stisneš prije pečenja?

Definitivno ih budem pravila uskoro, baš mi djeluju onak blagdanski...

ktina kaže...

formiraš kuglice...a same se spljošte pri pečenju

Ja u kuhinji... kaže...

Stvarno su jako fini i dekorativni!

tanja kaže...

O da, pravim ih već dugo, jako ih volimo i ja i dragi! Divni su u tvojoj izvedbi!